Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АЙде режи катализатора и кажи дали има подобрение, че ще дойда накрая аз да го одрежа

    ...и за да те вкарам съвсем във филма...Споменал си ,че си правил някакви ремонти по двигателя....Да не е станал някой "тунинг" като моя с "готините буталца и биели"
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • Най-добре махни катализатора, смени ламбда сондата и от там нататък търси проблемите, защото така или иначе тези двете манипулации трябва да ги направиш и туко виж може да не ти се наложи да правиш нищо друго, защото колата ти най-накрая ще тръгне
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • Няма аз я взех колата от Германия с разтропан двигател, първоначално трябваше се шлайфа кол.вал и да се сменят лагерите , обаче вала не подлежал на шлайф и закупих 2ра рака от fiore , та смених лагерите биелните също, сегменти семеринги ремъци ролки и така натак.. всичко купих от T&N car не вярвам да имам тунинг части . Само сега седя и се чудя едно нещо не проумях, значи като взех колата навъртях и малко километри и викам дай да видим колко може газ газ газ 195 и умирааа , след това съм сменил дебитомер и маркуч след него , свещи с денсо зацепване и ремонт на вариатора само ламбда не е барана и айде пак газ газ газ газ и хоп 195 и пак умира А СЯ? Иначе като ускорение в ниските скорости се усеща подобрение , но 100% не е на макс... Ах тази Алфа Ромео Ах...
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
          Няма аз я взех колата от Германия с разтропан двигател, първоначално трябваше се шлайфа кол.вал и да се сменят лагерите , обаче вала не подлежал на шлайф и закупих 2ра рака от fiore , та смених лагерите биелните също, сегменти семеринги ремъци ролки и така натак.. всичко купих от T&N car не вярвам да имам тунинг части . Само сега седя и се чудя едно нещо не проумях, значи като взех колата навъртях и малко километри и викам дай да видим колко може газ газ газ 195 и умирааа , след това съм сменил дебитомер и маркуч след него , свещи с денсо зацепване и ремонт на вариатора само ламбда не е барана и айде пак газ газ газ газ и хоп 195 и пак умира А СЯ? Иначе като ускорение в ниските скорости се усеща подобрение , но 100% не е на макс... Ах тази Алфа Ромео Ах...
          Ох колега изчел съм ти цялата тема и наистина си мисля едно както каза Ферариста, че не е зацепена правилно, знам че каза че си проверил, но поне според мен отиди при някой колега който знае за какво става въпрос, който има въпросните пети, също си сменил толкова много неща смени я тая ламбда, махни тъпия катализатор и незнам аз тайничко си се надявам това да са и проблемите и най-накрая тази красива черна дяволица да си разкрие потенцияла...Незнам ако трябва отиди пак при колегата oem, че ти е най наблизко да види и да я оправи най-накрая...Знам че и това са разходи, но по добре ги дай сега тея пари и да забравиш от веднъж за проблемите по колата си! Това е като съвет от мен!
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Ей сега се връщам от Стара Загора, та на връщане реших да видя колко върви в колата сме 5 човека пиши ги 270-300 кг , та газ на 4та ми то приятелчето до мене ме гледа и вика тфа до долу ли я натискаш смисъл , че не върви газта до долу имах чуството , че цял живот ги набера тия 80-180 км/ч от там бия 5та и лек баир никакво ускорение седя на 180 после следва нанадолнище веднага дигам 200 и по равното кажи речи поддържам 208 так така стига баира преди Хасково там пускам газта , защото няма смисъл а и града наближава, Това говорим за сменен маркуч след дебитомера и дебитомер , а ламбда сонда изключена тъй като е блокирала, та стигаме на моя булевард 2 ленти празен няма коли и вече в колата сме само аз и един приятел пускаме ГСМите на RaceChrono принципно са ни едни и същи телефоните нокиа н82 обаче моя намери само 3 сателита неговия 7 та правя старт 9.9 сек 0-100 с неговия моя не отчете нищо , принципно колата беше с шел 95 безоловен 5 литра и 11 литра carrera 95 , като правих теста точно светеше резервата двамата с това приятелче да правим 125 кг някъде , определено е много по-добре като време преди със стария дебит и маркуч ми даваше 11.7 от 3 старта сега от 1вия 9.9 , обаче защо така глъхне във високите скорости? И като цяло много мудна след 3та нататък... ?
            Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 22:34.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • Абе колега карал си с 208 с петима души какво искаш от тази кола? Това не са 300 коня и килограмите яко и влияят...Били сте много хора как да се набира като луда? Не караш самолет колега толкова може според мен...
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • Ми знам ли то ние всичките сме много тежко товарни в кавички затова написах 270 кила +- , ама знам ли тука колеги с 2.0 ТС пак стокови викат без проблеми 220-230 пък мойта да умира на 208 незнам, бе тя като цяло трудно набира след 100 до 100 и от секундите се вижда , че е добре ама оттам нагоре нещо я спъвааа , но какво може да е това нещо , което да я спъва точно във високите скорости след 120 някъде...
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                  Ми знам ли то ние всичките сме много тежко товарни в кавички затова написах 270 кила +- , ама знам ли тука колеги с 2.0 ТС пак стокови викат без проблеми 220-230 пък мойта да умира на 208 незнам, бе тя като цяло трудно набира след 100 до 100 и от секундите се вижда , че е добре ама оттам нагоре нещо я спъвааа , но какво може да е това нещо , което да я спъва точно във високите скорости след 120 някъде...
                  Колата си върви нормално. С 5 човека ептен се излагаш вече. Ми аз в мойта само баща ми да кача да се вози и усещам разлика. Смени си сондата и си карай колата.

                  И какво значи това "глъхне" при висока скорост?

                  П.П. Аз със 5 човека също незнам дали ще направя 220.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Малко оф от темата, аз често си позволявам по разкрепостено каране, карам не с толкова колкото е ограничението, а с толкова с колкото се чуствам сигурен и убеден че мога да овладея колата, защото не робувам на принципа че скороста убива, убива несъобразената реакция на пътя, другото в повечето случай са неизбежни обстоятелства......но да си правиш такива експерименти с още 4 души в колата, е някак си не знам как да го нарека, безумно.......също понякога ми се налага да покарам в 6-7к обм, и с около 180 - 200 за кратко да пробвам тва онва, но гледам да е вечер, да съм на близкото околовръстно, и по възможност да няма движение.......
                    Щото ако със 180 ти фъсне коя да е от гумите ти само да речем, в повечето случай става една, дето в повечето случай за шофьора ще е по добре да не оживява, ако в колата му е имало още 4 хайвана......
                    Едно аверче преди години на влизане в Нова Заг, качил един стопаджия, след не повече от 500 метра някакъв на ляв завой на влизане в града го изпреварвал при идваща кола насреща, нашия избягал макс вдясно, от пясъка и чакъла изтървал колата, и странично......имал само уплах, стопаджията умрял след ден два.......аверчето му дадоха 3 години ефективна присъда, и излезе предсрочно с маса връзки и кинти, за малко да си влошим отношенията като на бъзик го питах дали пак ще качва стопаджии....
                    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 09:03.
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                      Ми знам ли то ние всичките сме много тежко товарни в кавички затова написах 270 кила +- , ама знам ли тука колеги с 2.0 ТС пак стокови викат без проблеми 220-230 пък мойта да умира на 208 незнам, бе тя като цяло трудно набира след 100 до 100 и от секундите се вижда , че е добре ама оттам нагоре нещо я спъвааа , но какво може да е това нещо , което да я спъва точно във високите скорости след 120 някъде...
                      Хм, аз си мисля, че акселерацията между 0-100 км/ч е едно, съвсем друго е между 100-200 ... И с тея пет човека в горката Алфа, мисля че си си достигнал максималната скорост.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Малко оф от темата, аз често си позволявам по разкрепостено каране, карам не с толкова колкото е ограничението, а с толкова с колкото се чуствам сигурен и убеден че мога да овладея колата, защото не робувам на принципа че скороста убива, убива несъобразената реакция на пътя, другото в повечето случай са неизбежни обстоятелства......но да си правиш такива експерименти с още 4 души в колата, е някак си не знам как да го нарека, безумно.......също понякога ми се налага да покарам в 6-7к обм, и с около 180 - 200 за кратко да пробвам тва онва, но гледам да е вечер, да съм на близкото околовръстно, и по възможност да няма движение.......
                        Щото ако със 180 ти фъсне коя да е от гумите ти само да речем, в повечето случай става една, дето в повечето случай за шофьора ще е по добре да не оживява, ако в колата му е имало още 4 хайвана......
                        Едно аверче преди години на влизане в Нова Заг, качил един стопаджия, след не повече от 500 метра някакъв на ляв завой на влизане в града го изпреварвал при идваща кола насреща, нашия избягал макс вдясно, от пясъка и чакъла изтървал колата, и странично......имал само уплах, стопаджията умрял след ден два.......аверчето му дадоха 3 години ефективна присъда, и излезе предсрочно с маса връзки и кинти, за малко да си влошим отношенията като на бъзик го питах дали пак ще качва стопаджии....
                        Колега ФЕРАРИСТ , аз също постигнах тази скорост на прав участък с 3 ленти 10 вечерта с кажи речи нулев трафик и изобщо не съм го поддържал пределно ясно ми е , че нося отговорност за 4мата в колата, и аз пак обеснявам за кой ли път не ми е някаква фикс идея колата да ми върви с 240 , нищо подобно , просто споделям , че ако карам с 100 да кажем отпред има кола с 100 и аз реша да я изпреваря на 4та просто не усещам никакво ускорение незнам струва ми се адски бавно изпреварването, ако толкова много спъват тези нМ колата , вече почвам да ставам нафтаджия незнам, като цяло ако бия 4та скорост на 120 и я настъпя до ламарина , то едвам едвам набирам аз затова го пиша това, далеч съм от мисълта да пера с 240 по наще псевдо пътища.

                        П.С. скороста която дигнах за доста кратко време беше съгласувана с 4те пасажера , не съм го правил без тяхното съгласие.

                        ЕДИТ: наскоро се возих в Honda CR-v 2.2 дизел 140 коня 340 нМ , та въпроснат акола едно,че е по тежка от моята 3ма човека в нея с около 100 километра изпреварваше кажи речи по-бързо от моята , а беше на 6та скорост, а моята на 4та
                        Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 12:34.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • re

                          .
                          Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS

                          Comment


                          • .
                            Last edited by KirilSol; d.m.y г., 14:21.
                            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                            Lancia Ypsilon '02

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                              е как очакваш 2.2 комън рейл турбо дизел да е по зле от 2.0 бензин....двата мотора нямат нищо общо.

                              аз имам тойота със същия дизелов мотор и трябва да ти кажа че двете коли са коренно различни...въпреки,че аз вдигам 240 с алфата без проблем (но имам и други промени освен твоите които си споменал)
                              Е я кажи какви са тези промени след като дигаш без проблеми 240 и то с 1.8 СпортВагон? Ми ясна значи колата си е ок просто толкова върви пустия ТС и сега се почнаха филмите чипове , шайби , филтри милтри та туку виж я събудя малко , доста време я карах тази кола запушена , с прецакан дебитомер и свещи на 180 к км , не зацепена и какво ли още не , разочарован съм , очаквах много повече от 2000 кубика 155 коня ( не визирам макс скороста ,макар че и тя ми се вижда малка)
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • .

                                няма смисъл да спорим...темата пак става безкрайна...успех!
                                Last edited by KirilSol; d.m.y г., 14:21.
                                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                                Lancia Ypsilon '02

                                Comment

                                Working...
                                X